dinsdag 6 augustus 2013

Favorites of July


Afgelopen maand heb ik weer een aantal heerlijke producten ontdekt. Met ontdekt bedoel ik; voor het eerst uitgeprobeerd. Sommigen waren super, anderen ga ik zeker niet weer gebruiken. 

Hieronder mijn favorieten!


Als eerste dit heerlijke geurtje van Sex and the City genaamd 'Day.' Dit heerlijke geurtje kocht ik voor maar 14,99 euro bij de Kruidvat. Dit bedrag voor een geurtje van 60 ml vind ik echt een koopje! De geur is zwoel, heerlijk voor in de zomer. Enig minpunt is dat het niet de hele dag blijft zitten maar voor dit geld heb ik het er voor over. 



In mijn suprisebox die ik de afgelopen maand kreeg zat deze Amandel Gezichtsolie van Weleda. Ik had nog nooit eerder een gezichtsolie gebruikt. Ik gebruik deze voor het douchen. Het haalt erg makkelijk mijn make up eraf, ruikt prettig maar ik vind hem wel wat vettig aanvoelen. Gelukkig trekt dit snel weg. Bron foto: solobiomooi.

Tot zover mijn favoriete producten van Juli. Wat waren die van jou? 


Liefs,
Kim







3 opmerkingen:

  1. Bij mij vervliegen zelfs dure parfums heel snel helaas....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh dat is echt zonde! Heb je momenteel dan ook een truc om dit tegen te gaan? xx

      Verwijderen
  2. Nee helaas...dus neem nu maar altijd een verstuiver mee in mijn tas....weet ook niet hoe het komt :(

    BeantwoordenVerwijderen

Do you like this post? I really like your comments! Love, Kim