maandag 21 oktober 2013

Giveaway: "Let me give you wings'

Vandaag heb ik voor jullie een hele leuke outfit post. Ik ben heel benieuwd wat jullie hiervan vinden want ik heb iets bijzonders. Iets wat ik nog nooit eerder heb gedragen. Benieuwd? Lees snel verder!

 

Mijn outfit lijkt op het eerste oog namelijk redelijk casual: tweedehands jurkje, vintage vestje, panty's van Shoes Cancan, ketting van Pieces en schoenen van Scapino. Maar het leuke is dat ik mijn schoenen opgeleukt heb met een heel leuk sieraad: 'wings'.


Vorige week ontmoette ik Marleen van Pimp Your Shoes op de Zuidlaardermarkt. Vol passie vertelde ze mij over haar werk. De kelim ties (leuke hoezen voor om je laarzen) die ik zag waren handgemaakt door o.a. haar vriendinnen en ze vertelde me enthousiast wat ze allemaal verkocht. In het verleden werkte ze bij de Sascha. Erg leuk, maar dit is toch meer haar ding. Van Marleen kreeg ik deze leuke 'wings' voor om mijn pumps.
 

Wat vindt jij hiervan? Als ik ze ergens anders op wil dragen dan maak ik ze eenvoudig met de clips los en monteer ik ze bijv. op mijn tas. Ze zijn ook in het goudkleur te koop in haar webshop. Ik vind vaak zelf zilverkleur mooier. 


Wil jij ook zulke 'wings'? Dat kan want ik mag precies dezelfde weggeven! Hoe kan je meedoen?

-Like Pimp Your Shoes op Facebook.
-Like Vintage & Beauty op Facebook.
-Volg mij op Bloglovin.
-& vertel hieronder waarom jij zo graag wil winnen.

 Zaterdag 26 oktober maak ik de winnaar bekend!



Liefs,
Kim

15 opmerkingen:

  1. Ik zou ze graag willen hebben, want dan hoef ik niet altijd nieuwe schoenen te kopen maar kan ik mijn oude op leuken ghehe :P

    Groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha jij en geen nieuwe schoenen kopen? Annie dat kan niet :P Dat kunnen we niet meer naar de Primark samen! haha XD

      Verwijderen
  2. Leuke outfit! En die wings maken het ook nog eens heel mooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Ik vind ze aan je tas ook erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh wauw die tas vind ik echt ontzettend mooi!! Helemaal mijn smaak.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je outfit heel leuk! Die tas is ook echt super leuk :) Ik sla de winactie alleen even over hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lijkt me wel tof! Je tas vind ik echt prachtig x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk zeg!

    En ik ben bezig met een kastopruiming, dus als je een goed bod doet wil ik die laarsjes best aan je verkopen :)
    Je kan me een mailtje sturen als je geinteresseerd bent.



    www.style-chameleon.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Sharon! Lief van je maar heb een no buy, althans dat probeer ik :P Mag van mezelf alleen het hoog nodige aanschaffen.

      Verwijderen
  8. omdat ik een hele mooie maar dergelijke tas heb.. en die zou ik heeeeel graag pimpen!!! :D of me newrocks! hmm keuzes.. igg zou ik ze heeeel graag pimpen!! en gewoon omdat ik lief ben:D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk idee, al zou ik het zelf niet zo snel dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mijn nickname overal is "angelmelody".....ik heb iets met engelen (en vleugels). Vanaf kleins af aan word ik zo genoemd omdat ik blonde krullen heb en een lief gezichtje :) Dus toepasselijker kan niet en daarbij vind ik het ook gewoon leuk om heel aparte dingen te dragen, iets dat een ander niet zo snel aan heeft. Dit past er dus helemaal bij! Groetjes Denise v Lent

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een leuke nickname heb je Denise! :) Begrijp dat dit dan helemaal jouw ding is! xx

      Verwijderen

Do you like this post? I really like your comments! Love, Kim