zaterdag 19 oktober 2013

'So much to do, so much done'

Waaauw wat gebeurt er veel in oktober! Als ik wil kan ik elk weekend naar een event, zoveel leuks is er te doen. Love my live! Benieuwd hoe mijn week was? Pak een kopje thee en scroll mee :) 

@ Vintage per kilo in Utrecht.

Nieuw tasje in mijn 'Bidding market'. Wat vindt jij hiervan?


Kijk dan hoe klein! Ik hou helemaal niet van paarden maar deze is te schattig :) Met mijn vader was ik op de Zuidlaardermarkt. Een traditioneel feest in Zuidlaren (Drenthe) waar ik altijd al een keer naar toe wou. Ik heb tot mijn 19e in Drenthe gewoond en vind het vaak leuk om op deze markten rond te lopen. De sfeer is heel gemoedelijk en de mensen zijn lekker nuchter. Heel fijn die afwisseling!

 

De paarden werden voor een klein prijsje verkocht. Zo kocht je al een shetlander voor 15 euro. Van over de hele wereld stonden er trailers. Had je interesse in een paard dan kon je door middel van 'handje klap' onderhandelen over de prijs en zo had je binnen een paar minuten een paard of ezel! 

Echte Zuidlaarderbollen :)



De klompen konden uiteraard niet ontbreken! En nee, ik heb ze niet ;) Ze lijken me niet fijn lopen..


Ik had nog een voucher en bestelde dit leren hoesje voor om mijn mobiel. Super leuk en voor mij zeker handig gezien ik zo vaak mijn telefoon laat vallen en deze echt niet kapot wil hebben. 


Een paar week terug was ik op de Vintage Beauty Beurs in Rotterdam. Ik had het hier heel erg naar mijn zin en ontmoette hier o.a. Vincent Raaphorst van NewGents. Naderhand stuurde ik hem een aantal vragen en vroeg hem of ik een kortingscode mocht voor bij mijn artikel. Dat mocht! t/m 31 oktober krijgen jullie 10% korting als je bij hem een das besteld.Voor meer info: zie mijn artikel. Echt een aanrader!


Eindelijk vond ik een moment om het te doen: het Bookcrossing project! Een maand geleden vond ik in de binnenstad van Groningen in een vensterbank dit boek. Het gaat over een 10- jarig meisje die haar moeder heeft verloren en haar brieven schrijft. Het doel van het project is om een boek te delen die inspirerend is. Heb jij toevallig dit boek gevonden in de trein naar Veendam? Let me know!


En eindelijk mag ik de winnaar bekend maken van de Essie Leading Lady! Ik kon bijna niet wachten. Op mijn Facebook pagina staat wie er gewonnen heeft. Binnenkort komen er weer hele leuke samenwerkingen online. Ik heb de laatste tijd een paar hele leuke mensen ontmoet die vol passie bezig zijn met hun vak en houden van vintage en zelfgemaakte items. Iets wat ik erg inspirerend vind en daarom ook graag met jullie deel.

Hebben jullie nog plannen voor vandaag? 

Liefs,

Kim

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk telefoonhoesje met die uil :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Ben zoooo benieuwd hoe hij er in t "echt" uit ziet ;)

      Verwijderen
  2. Dat telefoon hoesje is echt heel leuk! En ik moet het boek van bookcrossing nog steeds lezen, haha. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Do you like this post? I really like your comments! Love, Kim